Powered By Blogger

16 Nisan 2024 Salı

Ramazan bitti, yemek düzeni bitti...

Sözde Ramazan ayı bittikten sonra dikkatli yemek yiyecektim. Abur cubur sokmayacaktım ağzıma. Bir hafta geçmedi ki döndüm yine eski sisteme. Yine dur durak bilmeden abur cubur yemece. İnsanın kendine hakim olması kadar zor bir şey yok. Öyle bir söz vardı galiba. Kendine hakim olan insan, dünyaya hakim olur diye. Gerçekten de öyle. Disiplinli ve dirayetli insanlara her zaman imrenmişimdir. Kendimi bu yönde geliştirmeye çalışsam da pek başarılı olduğum söylenemez. Dün akşam Show TV’de, Bahar dizisi vardı. İzleyemedim. İzleyen var mı, nasıldı? Son sahnesine denk geldim. Neyse hafta sonu yayınlarlar izlerim o zaman. İnternetten de izleyebilirim tabi de. Televizyonda denk gelince biraz izliyorum. Öyle baştan sona değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder