Powered By Blogger

22 Şubat 2024 Perşembe

Tatil günlerinde uyumak ya da uyumamak. İşte bütün mesele bu...

Tatil günlerini uyuyarak geçirmek de bir seçenek değil mi? Tatil günlerimi uyuyarak geçirdiğimde kendimi kötü hissediyorum. Çünkü gün boşa geçmiş oluyor. Peki gerçekten öyle mi? Kafamda bu soru dönüp duruyor. Kimi zaman kendime hak veriyorum kimi zamansa kendimi acımazsızca eleştiriyorum. Bir film izlemeyince, kitap okumayınca ya da YouTube’dan bana bir şeyler katacak kişisel gelişim videoları izlemeyince gün, benim için boşa geçmiş oluyor. Ama yine böyle bir kişisel gelişim videosunda bir şey yapmadan da dinlenmenin gerektiğini duymuştum. İşte duyduğum bu söz içimi rahatlatıyor diyebilirim. Sonra da diyorum ki, “Bir günün de boşa geçse be kıyamet mi kopar? Neden kendini baskı altına alıyorsun?” Kişisel gelişim videolarının kötü yanı da bu mu yoksa? Her boş anında bir şeyler yapma zorunluluğu hissettirmesi insana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder