Powered By Blogger

30 Temmuz 2020 Perşembe

Her gün blog yazmak çok yordu beni...


     Birkaç gündür yine her gün yazı yazmaya başladım ya. Yeni bir şey fark ettim. Yazıları yazdıktan sonra çok bitkin hissediyorum kendimi. 

     Sanki o yazıyla beraber tüm enerjimi de yitirdiğimi hissediyorum. Bu yaşadıklarım üzerine günde sadece bir yazı yazma kararı aldım. 

     Açtığım bu bloğun heyecanı ile günde 2-3 yazı girdiğim oldu. Ama acayip yordu beni. Ne yazacağım diye düşünüp konu bulmak ve o konuları yazıya dökmek hiç de kolay bir iş değil. 

     Köşe yazarları tatilleri çıkarlar ya haftalık. O tatile çıkma yazısını okuduğumda, “Her gün yazmakta ne var. Ne yaptılar da yoruldular da tatile çıkacaklar” diyordum. 

     Meğer hiç de öyle değilmiş. Onlar sonuna kadar tatili hak ediyorlarmış.

8 yorum:

  1. Valla büyük iş başarıyorsun ben sana diyim :D

    YanıtlaSil
  2. Aslında her gün içerisinde yeni bir hikaye barındırıyor.Belki sevinçli, belki hüzünlü.Bu duyguları yazıyayla ifade edebilmek yoruyor insanı.Başı gelip sonu gelmeyen cümleler dizini...yazılıp silinen kelimeler...vs. Naçizane bir öneri, enerjinizi tüketip hayatın akışını kaçırmayın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel ve pozitif yorum için :)

      Sil
  3. Aynı beni tarif etmişsiniz, blog yazmak hiç kolay birşey değil. Özellikle de bloglara gerekli değerin verilmediği bu zamanda. O yüzden ben artık öyle plan falan yapmiyorum. İçimden ne zaman gelirse, o zaman şiir, makale ne olursa yazıyorum ve çok güzel şeyler çıkıyor ortaya.Basarilar diliyorum, yüreğinizi yormamanızı dilerim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki de çok güzel bir yöntem. Ama yine de arayı fazla açmayın :)

      Sil